Menu

Pomoc

1.Co to jest Wirtualny Agent?

Wirtualny Agent to nowatorska usługa, która łączy w sobie działania marketingowe pozwalające na promocję oferty sprzedaży lub wynajmu nieruchomości. A także pomoc specjalisty od nieruchomości, który przeprowadzi cię przez cały proces sprzedaży lub wynajmu mieszkania czy domu.

 

2.Jak dodać ofertę nieruchomości?

Aby dodać ofertę sprzedaży lub wynajmu nieruchomości trzeba wejść na stronę: http://wirtualnyagent24.pl/oferta/dodaj.html , wybrać rodzaj nieruchomości, okres publikacji. W kolejnym kroku wpisujemy dane nieruchomości. Na zakończenie zatwierdzamy ofertę i dokonujemy płatności.

 

3.Jak dokonać płatności za ogłoszenie?

Płatności za ogłoszenie możemy dokonać zaraz po dodaniu oferty poprzez system szybkich płatności PayU lub bezpośrednio na nasze konto bankowe. Numer konta jest podany w zakładce cennik: http://wirtualnyagent24.pl/cennik.html

 

4.Gdzie będzie publikowane ogłoszenie?

Ogłoszenie będzie publikowane na naszej stronie internetowej, a także na największych portalach ogłoszeniowych z nieruchomościami, np. otodom.pl, olx.pl, nieruchomości-online.pl, gratka.pl, tuoferta.pl i inne.

 

5.Czym różni się Wirtualny Agent od zwykłego biura nieruchomości.

Wirtualny Agent jest nowatorska usługa na polskim rynku biur nieruchomości, u nas cała obsługa odbywa się zdalnie. Skupiamy się na dobrej promocji oferty klienta, co jest pierwszym krokiem do znalezienia klienta. Wykorzystujemy szereg narzędzi do skutecznej promocji oferty w internecie.

Główną różnicą jest opłata, gdzie w tradycyjnym biurze płaci się prowizję od ceny sprzedaży mieszkania, która waha się w granicach 3%. Natomiast Wirtualny Agent pobiera stałą miesięczna opłatę, głównie za publikacje oferty w internecie i działania marketingowe, a także za obsługę naszych klientów.

 

6.Czy mogę liczyć na pomoc w realizacji transakcji

Oczywiście. Nasi konsultanci pomogą i podpowiedzą Państwu jakie dokumenty będą potrzebne, prześlemy wzory potrzebnych umów.

 

7.Jak usunąć swoją ofertę?

W panelu klienta można kliknąć usuń, lub napisać do nas na adres mailowy: biuro@wirtualnyagent24.pl z prośba o usunięcie ogłoszenia.

 

8.Jak mogę edytować swoją ofertę?

W panelu klienta jest wgląd w pełna treść ogłoszenia i w każdej chwili można zmienić treść, zdjęcia, cenę czy inne parametry ogłoszenia. Po edycji w panelu klienta zmiana będzie także widoczna na portalach gdzie dodajemy ogłoszenia naszych klientów.

 

9. Czy mogę zamówić baner na swoja nieruchomość?

Oczywiście. Klient ma możliwości zamówienia banneru reklamowego ze swoim własnym numerem telefonu. Banery są w dwóch wymiarach 1 x 1 m lub 1x2m